برای مقابله با ویروس کرونا ورزش کردن در خانه را فراموش نکنید

ورزش و تاثیرآن برتقویت سیستم ایمنی بدن  در مقابله با ویروس کرونا:

coronavirus
coronavirus

ورزش با افزایش قدرت بدنی و نقشه مهمی در افزایش  سیستم ایمنی بدن در مقابله با ویروس کرونا دارد لذا میتوان در خانه ورزش را ادامه دهید. ازاین روییشنهاد میشود در روز زمانی را در نظر گرفته وبه ورزش در خانه ادامه دهید.

اگر افراد در قرنطینه خانگی هستند و وسایل ورزشی مانند تردمیل، دوچرخه ثابت و … را دارند؛ ابتدا بدن و مفاصل خود را به خوبی گرم کرده و پس از پانزده تا بیست دقیقه نرمش، از وسایل ورزشی تا زمانی که ضربان قلب بالا رفته و فرد به آستانه خستگی برسد، استفاده نمایند.
هم چنین افرادی که وسایل ورزشی مناسب را در منزل ندارند پس از گرم کردن مفاصل با نرمش های مناسب اعم از کششی و جنبشی می توانند به پیاده روی، در جا دویدن، طناب زدن و … بپردازند. در پایان مفاصل و عضلات خود را سرد نموده و ضربان قلب را آرام آرام پایین بیاورند.

درباره ی بوجارزاده

مطلب پیشنهادی

ورزش کوهنوردی

ورزش کوهنوردی یکی یا از جمله تفریحات است برای برخی نیز کوهنوردی به عنوان شغل …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *